Mitt 2013

Här är lite bilder från året 2013
 
Jag började året med att åka till Tänndalen med min familj och en annan familj som är vän till mamma och pappa. Det var supertrevligt! Klicka här för fler bilder.
 
Senare åkte jag till Göteborg på klassresa med min parallellklass. Mer bilder finns här.
 
Sedan gick jag ut grundskolan och började på gymnasiet. 
 
Och på sommaren åkte jag till Turkiet med ett riktigt härligt gäng. 
 
Det var väl lite "höjdpunkter" från 2013.
Tycker det vart ett helt underbart år, hoppas på att 2014 blir ännu bättre.

Men 2013 kunde absolut inte blivit så bra utan mina galna men helt fantastiska vänner.
Ni är guld värda <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0