Värsta dagen på riktigt länge

Hejsan! 
Kände att det åter igen var ett tag sedan jag uppdaterade. 
Idag har det i alla fall varit en ganska hemsk dag.
Gick in i en trea och nästan i en mattant. Sedan lyckades jag sätta mig i tuggummi på engelskan. Och som pricken över i har jag en riktigt hemsk huvudvärk. 
Men sånt är livet, haha! 
Nu ska jag väl plugga och sedan blir det att starta om drömkåken och efter det  sovdags. 
Så godnatt!! 
Och här är lite mobilbilder som inte publicerats pga den låga uppdateringen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0