Plugg på högsta nivå.

Hallå hallå!
Kan väl inte påstå annat än att det var väldigt länge sedan jag la ut något här. 
Varit lite stressigt på sistone då vi haft ganska mycket prov å inlämningar. Har imorgon engelska-läxa och prov i natur.. 
Kände mig som ett frågetecken när jag läste om fossila bränslen och bio bränslen. Men som tur är jobbar pappa med sådant så hade nyss ett förhör med han. Han tyckte det var jättekul att kunna hjälpa mig med en läxa. 
Men det är såklart mer än det att plugga på så ska äta, duscha och sedan fortsätta plugga..
Under tiden som bloggen stått stilla har jag bakat som vanligt, gjort egna ljus med min syster Carro (kommer ett inlägg och lite fler bilder imon) och sedan har min bästa vän Max kommit hem från Thailand!
Har inte så många bilder, men här är några!



 
 
Får också passa på att skriva att min älskade mamma fyller år idag, så lite släkt har varit här och fikat. De kom efter att jag vart ute och fotat med Emmy.
Märkte att jag inte hade så mycket bilder på mamma från året men denna är från sommaren 2012. 
Grattis kära mamma ♥ 
 
 


Kommentarer
Ebba

Åh så snyggt!!!!

Svar: Jag vet visst är de söta !
Emelie Sjöstrand

2014-01-28 @ 07:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0