Limited edition



Hej!
När jag kom hem idag blev det ett avsnitt vampire diaries medan jag käkade och till efterrätt blev det en magnum crème brulèe, så god! Vet inte vad jag ska göra när den försvinner från affärerna eftersom det bara är en "limited edition". Annars har jag pluggat lite till provet på onsdag. Men är en dagen innan pluggare så blir inte så mycket gjort, haha.
Men från det en till det andra ska jag strax dra mig bort till Emmy där de är snälla och ska bjuda på våfflor. 
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0