Lite Lyx

Hejsan! 
Var idag med Nora. Vi fixade till lite mat som vi skrapade ihop typ. Blev ju lite lyxigare än frysmat, hahaa!

Sedan kom Malin också lite senare och vi drack te och planerade. Men teet var ingen höjdare så vi gjorde varm choklad med vispgrädde och egengjord kolasås. Jättegott! Dock hann grädden smälta innan jag fick bild på det.


Nu blir det att läsa min bok som är på engelska, usch. Ska läsas ut innan sportlovet så bäst att jag läser klart i tid, i lugn och ro för en gångs skull.
Måste också lära mig, och lägga in, lite engelska-glosor på mobilen..


Kommentarer
Ebba

Mini tomater, muuuums!

Svar: Menar det!! 😍
Emelie Sjöstrand

2014-01-13 @ 23:09:24
URL: http://sessanebba.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0