Spontant Tårtbak



Nora och jag fick helt plötsligt för oss att göra en tårta. Och det skulle vara avancerat.
Så vi körde på. Det blev lite svordomar men sjukt mycket skratt. Baka är nog helt enkelt våran grej ;)
Också denna tårta innehöll galet mycket choklad. 500g i bara toppingen, sedan ska vi inte gå in på fyllningen.
Så denna kaloribomb kunde vi självklart inte äta upp själva så vi bjöd över Malin och Emma på en te och smakprovning av tårtan. Den gick väl äta, men den är nog ägnad till de som är förälskade i choklad.
Men det var i alla fall supertrevligt att göra en liten spontan tebjudning!

Kan också passa på att säga att det inte bilr några uppdateringar i helgen nu då jag ska jobba och alltid blir ganska trött efter jobbet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0