Julklapparna

Detta var då vad jag fick i julklapp. Eller fick lite pengar och typ några prydnader som jag inte fotade.

En ljuslykta av farmor och farfar.

One Directions parfym, lotion och shower gel. Mitt ansiktsuttryck när jag öppnade denna hoppas jag inte någon fick på bild, haha. Men parfymen luktade väldigt gott faktiskt.


Fick virkade sådana saker man har runt ljus. Hade kommenterat att de var väldigt söta så hon gjorde sådana till mig. Och en ljusängel typ av min faster.

Ett ljus som doftar jordgubb.

En locktång och hårspray av min syster.
 
Och shower cream och body whip från the body shop av Nora.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0