Tänndalen

Hejsan!
Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från veckan i Tänndalen. 
Hade med mig kameran en förmiddag någon timme i backen, det var sista dagen och vi hade riktigt bra väder. Så det var bra att jag tog med kameran just den dagen. Dagen innan var det värsta dagen tror jag nog, de fick faktiskt stänga av liftarna för att det blåste så mycket. 
Men nu till bilderna!

Grannarna bjöd ju på både frukost, lunch och kvällsmat. Så en dag fixade vi också mat!


Vet ärligt talat inte hur mycket choklad och kexchoklad jag ätit under den veckan.. De vi åkte dit med verkar gilla choklad eftersom de hade köpt galet mycket kexchoklad, hahah!
Tog till och med lite pauser i backen och då bjöd de på kexchoklad de hade stoppat i jackfickorna!


Mamma som läser någon bok hon hittade i stugan ;)


Och vingummin åt vi också i mängder..! Tror vi köpte tre påsar eller något under veckans gång!


Tände upp en brasa vissa dagar, riktigt mysigt!


Mamma i backen!









Lukas och pappa!






Och mamma skulle såklart också fota det jag fotade ;)








Vågade faktiskt ta upp kameran i liften en gång och fota lite, hahah!



Några bilder på utsikten från backarna!








Och sist några bilder på mig.. ignorera att jag kisar och att skidglasen är sneda, haha!
Och att jag har kameraväskan runt mig... Mamma glömde säga t ibland att jag skulle ta bort det.
Men var inte så lätt att åka runt med kameran utan väska runt mig till mitt försvar ^^!


 


Och direkt när Lukas hade testat att åka bräda skulle vi leta upp en till honom, och mycket riktigt så hittade vi en som vi tog med oss på vägen hem.


Och så var vi påväg hem ;) En bild på mamma där i bilen hahahah ;)


Och så gjorde vi ett stopp vid köpcentret Kupolen, som jag skrev om ;) 
 
Det var resan till Tänndalen det!
Var en trevlig resa med mycket trevligt sällskap! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0