Julafton!

Vi bjöd in lite släkt på kalkon, som vi haft som en tradition i några år nu, igår. Eller fösta gången var det bara farmor och farfar men detta året blev vi fler. Men det var mycket trevligt och gott!
(Maten var såklart lite finare upplagd innan. Jag tog bild på det vi skulle ställa undan/resterna ^^)

Här ska det fikas ;) 

Jul-tårta

Någon tårta mamma gjorde. Väldigt god! Var med vit choklad, saffran, pepparkaka, lingon och massa grejer i, supergod! 

Farmors hemgjorda struvor

Paketöppning inne hos oss med Kalle Anka på TV:n

Mamma och pappa öppnar paket.

Haha, jag testar Carros ridhjälm ;)

Inne hos morfar

Lillebror läser och delar ut paket.

Och kusinen hjälper till ;)

Mina tre små söta paket ^^

Och innan tomten gick fick det bli en bild med honom ;)


Det var min jul det! Hoppas ni hade en trevlig jul ni med!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen!

I april 1997 kom jag till jorden. Jag bor i ett litet samhälle och går första året på Samhäll. Mina intressen är att umgås med vänner och fota! Känn dig välkommen in och kika gärna in fler gånger.

RSS 2.0